girl

ساخت وبلاگ

در این مقاله ، شما بیشتر می دانید که این پردازنده ها چه کارهایی می توانند انجام دهند ، آیا ارزش خرید را دارند و اینکه چگونه یک مصرف کننده می تواند بهترین غذاسازها را برای آوردن به خانه انتخاب کند.

ما همچنین چندین مدل امیدوار کننده  غذاساز چه مارکی خوبه را  بهترین مارک غذاساز در بازار مرور کرده ایم که در طول تحقیق روی آنها اتفاق افتاده است. باید نگاهی به آنها بیندازید. آنها باید برای مراجعه در آینده مفید باشند.

اگر به نظر شما این مقاله  خرید غذاساز به هر طریقی مفید است قیمت انواع غذاساز ، بهترین غذاساز کنوود   ، لطفاً برای اطلاع از ما نظر خود را بنویسید ما واقعاً از آن قدردانی خواهیم کرد.

چرا من یک غذاساز می خواهم؟ بهترین مارک غذاساز در بازار 
دلیل این که بسیاری از افراد یک غذاساز دارند این است که این دستگاه به ساده سازی کارهای آماده سازی غذا کمک می کند.

امروزه با پیشرفت های جدید در فناوری ، یک واحد خوب با موتور محکم و تیغه های تیز می تواند نتایج با کیفیت رستوران ، از برش های گوجه فرنگی گرفته تا کره بادام زمینی ، بدون نیاز به کار دیگری درج مواد غذایی و تکان دادن تیغه.

یک غذاساز می تواند به شما کمک کند تا یک پانسمان مخلوط شود یا درست فرو بروید. این می تواند به ورز دادن خمیر پای یا ماکارونی کمک کند. این می تواند گوشت را خرد کرده و دانه ها ، ادویه ها و غیره را خرد کند. می تواند پنیر را به همان سرعت خرد کند و سبزیجات را خرد کند. بعضی از مدل ها حتی می توانند خامه و تخم مرغ را بزنند. و مهمتر از همه ، این کارها را با زمان بسیار کمتری انجام می دهد.

اگر قبلا مخلوط کن داشته اید ، واقعاً از مزیت غذاسازها لذت خواهید برد. با صرفه جویی به موقع بارها ، آنها واقعاً می توانند تغییری در برنامه روزانه آشپزخانه شما ایجاد کنند.

چه اندازه غذاسازهایی باید تهیه کنم؟ خرید غذاساز
این بستگی به حجم کاری که شما در حال مشاهده آن بهترین مارک غذاساز در بازار  هستید و کارکردهایی که نیاز دارید نیاز دارد که اندازه پردازنده ها مرتبط می شوند.

1. غذاسازهای بزرگ
غذاسازهای بزرگ به واحدهایی گفته می شود که دارای یک کاسه بزرگ  غذاساز چه مارکی خوبه کار هستند ، معمولاً از 12 تا 16 فنجان. آنها با قوی ترین موتور و بزرگترین لوله های تغذیه ای در مقایسه با نمونه های کوچکتر خود عرضه می شوند. ابعاد سخاوتمندانه کاسه و جزئیات آن باعث می شود تا ظروف مختلف مانند سالاد بزرگ یا سالاد حلوا چندین برابر تولید شود.

ظرف جادار حجم بیشتری از غذا را فراهم می کند ، که غذاساز چه مارکی خوبه  به ویژه هنگامی که مجبورید وقت خود را با هرچه در حال ساخت است اختصاص دهید بسیار مفید است. و با داشتن یک ناودان پهن ، می توان زمان زیادی را صرف تلاش برای بریدن قطعه ای از محصول متناسب با ناودان کرد.

2. غذاسازهای متوسط بهترین مارک غذاساز در بازار 
معمولاً از 7 تا 11 فنجان ظرفیت گروه بندی شده ، قیمت انواع غذاساز ، بهترین غذاساز کنوود   غذاسازهای متوسط در واقع بزرگترین ها را به حداقل می رسانند. آنها تمام عملکردهای یک پردازنده بزرگ معمولی را دارند ، فقط با یک کاسه کار کوچکتر و موتور ضعیف تر.

اگر آشپزی روزانه شما عمدتا برای یک یا دو نفر است ، یک واحد با اندازه متوسط باید یک انتخاب فوق العاده باشد.

3. غذاسازها / مینی خردکن های کوچک
غذاسازهای کوچک به دلیل عملکرد اصلی معمولاً به عنوان  بهترین مارک غذاساز در بازار خردکن کوچک شناخته می شوند.

با یک کاسه کوچک کار - که معمولاً زیر 7 فنجان است و فاقد دریچه تغذیه است - و یک تیغ خردکن ، آنها می توانند در انجام کارهای آماده سازی ساده مانند پوره کردن غذا ، چرخاندن آجیل یا میوه های خشک ، برش سیر و پیاز ، و گاهی ورز دادن مقداری کمک کنند. در صورت نیاز خمیر.

از آنجا که مینی هلی کوپترها می توانند همزمان و با سرعت زیاد خرد و مخلوط شوند ، تهیه سس مایونز ، شراب ، یا خردل با کمک آنها بسیار آسان است. با یک مینی خردکن خوب ، حتی می توانید کره آجیل را با حداقل تلاش تهیه کنید.

راهنمای خرید غذاساز
از نظر ویژگی ها و مشخصات ، چند نکته  قیمت انواع غذاساز ، بهترین غذاساز کنوود  وجود دارد که باید در مورد غذاسازها به خاطر بسپارید:

1. موتور
از آنجا که اندازه های مختلفی وجود دارد ، قدرت موتور متفاوت است. ضعیف ترین چیزی که دیده ایم 250 وات است و تاکنون هیچ چیزی از 1200 وات عبور نکرده است. غذاساز چه مارکی خوبه  هرچه قدرت بیشتر باشد ، قطع ها قاطع و سازگارتر هستند.

پردازنده های کوچک مخصوص کارهای کوچک هستند ، بنابراین معمولاً بهترین مارک غذاساز در بازار  به بیش از 450 وات نیرو نیاز ندارند. از اندازه متوسط تا بزرگ ، به ویژگی های دقیق تری دسترسی خواهید داشت که نتیجه آن نیاز به قدرت موتور بیشتر است.

پردازنده هایی با بالاترین درجه عملکرد اغلب در محدوده 720 وات (1 اسب بخار) تا 1300 وات یافت می شوند. با قدرت کافی ، این ماشین های قوی تر قادر به انجام کارهایی با چالش بیشتر هستند. آنها همچنین مجموعه وسیع تری از ابزارها را برای بهره برداری از پتانسیل کامل موتور به شما ارائه می دهند.

علاوه بر این ، کیفیت موتور از اهمیت بالایی برخوردار غذاساز چه مارکی خوبه است. پردازش مواد سخت و چسبناک می تواند بسیار چالش برانگیز باشد و یک موتور ضعیف ساخته شده نمی تواند به خوبی از پس آن برآید. به همین دلیل انتخاب مارک معتبر برای کاهش احتمال آزار و اذیت  قیمت انواع غذاساز ، بهترین غذاساز کنوود  در خانه بسیار مهم است.

2. تیغه ها و دیسک ها
تفاوت اصلی بین غذاساز و مخلوط کن ، تیغه ها و دیسک های مخصوص آماده سازی مواد غذایی است. این ابزار کمک می کند تا محصولات را به قطعات کوچک یا شکلهای خاص تقسیم کنید ، یا ممکن است در تهیه یک ظرف کمک کنند.

این تیغه ها شامل یک تیغه فلزی است که عمدتا برای خرد کردن مواد غذایی و یک تیغه پلاستیکی مخصوص برای ورز دادن خمیر به مقدار زیاد (بیش از 3 ½ فنجان) است. طراحی تیغه فلزی از مارک به مارک دیگر متفاوت است. جدا از طراحی بی انتها "S" ، تیغه های انباشته شده نینجا و برش مورب جدید نیز وجود دارد.

به لطف پوشش اضافی ، گفته شده است که دو طرح جدید از نظر بسیاری از صاحبان بهترین مارک غذاساز در بازار  بهتر از طرح قبلی هستند. با این حال ، دیگران استدلال می کنند که آنها واقعاً نمی توانند این تفاوت را ببینند قیمت انواع غذاساز ، بهترین غذاساز کنوود   و بسیاری از مارک های برتر هنوز از مدل "S" در مدل های سطح بالای خود استفاده می کنند. بنابراین ممکن است فقط یک اولویت شخصی باشد.

از نظر دیسک ها ، دو نوع اصلی وجود دارد: برش دهنده ، که شبیه برش طبیعی چاقو است و خرد کن ، که از توری دستی تقلید می کند. دهانه برش دهنده ضخامت برش ها را تعیین می کند ، بنابراین مگر اینکه دیسک قابل تنظیم داشته باشید ، فقط یک اندازه دارید.

با مدل های گران قیمت ، احتمالاً چندین وسیله جانبی اضافی  غذاساز چه مارکی خوبه  به دست می آورید. آنها ممکن است کیفیت و شکل برش ها را تغییر دهند ، یا ممکن است کاربرد کاملاً جدیدی بهترین مارک غذاساز در بازار  به دستگاه وارد کنند.

https://delavaa.com/the-best-brand-of-food-processor/

girl...
ما را در سایت girl دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shokufeh women بازدید : 597 تاريخ : سه شنبه 19 / 12 ساعت: 22:22